لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ولاهوویچ: به خودم اجازه مقایسه با دل پیرو را نمی دهم

ولاهوویچ: به خودم اجازه مقایسه با دل پیرو را نمی دهم

در کمتر از یک ماه از پیوستن اش به یووه توانست به تاریخ باشکوه باشگاه یوونتوس بپیوندد، دوشان ولاهوویچ، مهاجم تازه وارد بیانکونری بعد از آنکه توانست در نخستین حضوراش با پیراهن سیاه و سفید یووه در رقابت های سری آ گلزنی کند، امشب نیز موفق شد در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برای یووه گلزنی کند و نام خود را در کنار اسطوره ای بی نظیر در تاریخ حیات یووه، الکس دل پیرو ببیند.

 

یک اتفاق بسیار زیبا همراه با هیجان نخستین بازی در لیگ قهرمان اروپا، هر چند که نمی توان بسیار خوشحال بود زیرا به برتری در این بازی دست نیافتیم با اینکه توان اش را داشتیم. برای مان افسوس اش باقی می ماند با این حال به آینده و دیدارهای بعدی فکر می کنیم.

 

دل پیرو

 

او یک افسانه، الگو و یک نماد است. نمی خواهم خودم را با کسی مقایسه کنم، نمی خواهم به خودم چنین اجازه ای بدهم.

 

حواشی رسانه ها

 

نمی دانم که چرا به دنبال جنجال هستند. من روزنامه نمی خوانم. به دنبال پیشرفت و رشد خدم هستم. می خواهم استوار و قوی بر روی پاهای خودم باشم. این ژست من برای یکی از اعضای خانواده ام بود.

 

شایان ذکر ست که دوشان ولاهوویچ با بیست و دو سال و بیست و پنج روز پس از الساندرو دل پیرو که با بیست سال و سیصد و هشت روز، دومین بازیکن جوانی ست که در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برای یوونتوس گلزنی کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: